Reklamační řád | Fotoobrazy z plátna

Reklamační řád

1.  V případě vady na obraze kupující kontaktuje prodávajícího mailem: objednavky@fotoobrazyzplatna.cz a domluví se s prodavajícím na dalším postupu.

2. V případě poškození obalu během přepravy je potřeba poslat na mail zápis o škodě balíku (který kupující sepíše s kurýrem), fotky obalu z přední i zadní strany, dále fotku etikety na obalu, fotku obalového materiálu, a fotky vady a následně se domluví prodavající s kupujícím na svozu reklamovaného zboží. 

4. V případě, že kupující převezme poškozený balík s poškozeným obrazem, a nebude mít zápis o poškozeném obalu od kurýra nebo ParcelShopu, bude nám muset uhradit náklady na dopravu tam i zpět ve výší 250 Kč. Bez sepsání zápisu o poškozeném balíku nám reklamace ze strany dopravce nebude uznaná, tudiž ji budeme muset řešit na vlastní náklady.

5. V případě, že by obraz jevil známky vady pod folií, je potřeba vadu vyfotit s originální balenou folií. Obraz prosím nevybalujte z folie,  a vyfoťte ho s folií vcelku ze předu a ze zadu. Folie nesmí být otevřená. V opačném případě nebude reklamace uznaná.

6. Kupující v žádném případě neposílá reklamovaný výrobek na vlastní náklady. Prodávající si zajistí na vlastní náklady svoz reklamovaného výrobku na adresu kupujícího.

7. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.

8. V případě výskytu vady může kupující požadovat:

- opravu zboží
- přiměřenou slevu z kupní ceny
- odstoupit od smlouvy, pokud se vada vyskytuje opakovaně

9. Prodávající elektronicky informuje kupujícího o výsledku reklamace.

10. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

11. Reklamace se nevztahuje na nesprávné zacházení s obrazy:

a) Tisk na sklo - po natištěné částí včetně hrany skleněné desky nesmíte omývat vodou nebo jinými prostředky, jelikož může dojít k poškození nebo úplné deformaci potisku. Skleněný obraz patří na stěnu. Pokud bude skleněný obraz položený na vlhké nebo morké místo potištěnou stranou, opět může dojít k poškození tisku, a reklamace nebude uznaná.

b) Plátno Recycled Satin Canvas 330g/m² - v případě, že si zvolíte sytě černou barvu, tak doba schnutí je dlouhá. Po vybalení obrazu opatrně obraz pověste na stěnu, a již se ho nedotýkejte, jelikož saháním na obraz může dojít k poškození barvy. Sytě černá barva pouští barvu, když obraz chytíte. Obraz prosím chyťte za hranu a opatrně pověste. Vzhledem k upozornění na sytě černou barvu nebude reklamace uznaná.

c) Reklamace se nevztahuje na změnu barev po nějakém čase, jelikož toto může být způsobené slunečním zářením, kterým nesmí být obrazy bez lakování vystavovány.

d) Reklamace se nevztahuje na mechanické poškrábaní barvy z plátna, pokud není nalakované.

e) Důrazně nedoporučujeme v blízkosti obrazu spalovat pravidelně svíčky, svíčky do ovzduší mohou uvolňovat škodlivé látky, které mohou způsobit postupné zažloutnutí plátna.

f) Reklamace se nevztahuje na sytost barev jednotlivých materiálů. Výtisky na matných materiálech v případě pigmentového tisku budou o něco méně systější než ty samé výtisky na lesklých materiálech, jako Plátno Recycled Satin Canvas 330g/m², Plátno Satin Canvas 350g/m² 100% bavlna, a také lakování.

12. Při posouzení reklamace vycházíme i z toho, jestli jste dodrželi body z manuálu pro vkládaní fotek, se kterým souhlasíte, že jste si ho přečetli, když jste objednávku uzavírali.

https://www.fotoobrazyzplatna.cz/a/manual-pro-vkladani-fotky-1-8

13. V případě neuznání reklamace je kupující povinen uhradit náklady za svoz vynaložené od kupujícího k prodávajícímu, a následně od prodávajícího ke kupujícímu. Částka je účtovaná za dvojí dopravu.

14. V případě uznání reklamace zašleme nový obraz na naše náklady.

15. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Sledujte nás na @fotoobrazy_z_platna
Fotoobrazy z plátna
Odebírejte naše novinky a akce

Chcete, aby vám neuniklo nic důležitého z našeho eshopu?
Pak neváhejte a přihlašte se k odběru novinek.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Přijímáme online platby Visa MasterCard gPay ApplePay
Balíček vám doručí GLS Toptrans